📌7 pacienți
📌Peste 200 de ore de terapie
📝B.M. 9 ani
Tetrapareză spastică
Peste 20 de ore terapii
✏️Este mai atentă în timpul sarcinilor
✏️S-a îmbunătățit percepția vizuală
✏️S-a îmbunătățit orientare spațială
📝D. N. 9 ani
Tulburare de atenție
Tulburare de mers
Peste 60 de ore terapii
Se observă următoarele:
✏️Creșterea autonomiei
✏️Își verbalizează emoțiile
✏️Se observă o îmbunătățire pe atenție.
✏️Este mai atent în timp ce își face temele și pe parcursul zilei la diferite activități, este atent la un dialog sau la o conversație
✏️Este mai comunicativ, vorbește mai corect gramatical. Descrie mult mai bine acțiuni, imagini, întâmplări. Înțelege mult mai bine și mai repede instrucțiunile date de terapeuți.
✏️ Și-a dezvoltat o strategie de învățare ce o folosește și la temele de acasă și la exercițiile întâlnite în timpul învățării.
✏️S-a îmbogățit motivația intrinsecă.
📝D.V. 6 ani
Tulburare de atenție și concentrare
Peste 10 ore de terapii
✏️Se observă îmbunătățire al autonomiei/ independenței în procesul de învățare
✏️Este mai atent în timpul sarcinilor
✏️S-a îmbunătățit motricitatea fină
📝E.S. 9 ani
Tulburare de spectru autist
Tulburare de limbaj
Peste 20 de ore terapii
✏️Se observă îmbunătățire al autonomiei/ independenței în procesul de învățare
✏️Dezvoltarea strategiilor de învățare
✏️S-a îmbunătățit motricitatea fină
✏️Definește mult mai corect relațiile spațiale
✏️S-a îmbunătățit atenția
✏️ S-a îmbogățit motivația intrinsecă.
✏️S-a îmbunătățit înțelegerea mesajelor și instrucțiunilor.
📝I.D. 9 ani
Diagnostic medulloblastom operat
6 ore de terapii
✏️S-a îmbunătățit motricitatea fină
✏️Este mai atent în timpul sarcinilor
✏️Nu mai este atât de grăbit, are mult mai mare răbdare în timpul explicarea sarcinilor
✏️Se observă îmbunătățire al autonomiei/ independenței în procesul de învățare
📝L.V. 13 ani
Paralizie cerebrală, tetrapareză spastică
Mai mult de 60 de terapii
✏️S-a îmbunătățit capacitatea de concentrare și atenție precum și durata cât se poate concentra asupra unei activități.
✏️Aplică strategiile de învățare și acasă, când face teme.
✏️S-au îmbunătățit abilitățile de luare a deciziilor.
✏️S-a îmbunătățit percepția vizuală.
✏️Este mult mai autonomă, independentă în timp ce își face temele de casă.
✏️S-a îmbunătățit înțelegerea mesajelor și instrucțiunilor.
📝P.R. 9 ani
Retard neuromotor
Peste 15 ore de terapii
✏️Creșterea autonomiei
✏️Își verbalizează emoțiile
✏️Se observă o îmbunătățire pe atenție.
✏️Este mai comunicativ
✏️ S-a îmbunătățit motricitatea fină
Felicitări!!! Julia
Detalii și programări: ☎️ 0737289809